Kunstenaar en klushuis

Wat gebeurt er als een kunstenaar tijdelijk atelier houdt in een klushuis?

Klik op plaatje voor flyer in het groot

Elejan van der Velde observeerde en maakte een installatie in Hommelseweg 95/97. Deze is op zaterdag 23 en zondag 24 juli op locatie te zien, van 15.00 tot 20.00 uur.

Van der Velde: “Ik heb op een directe manier de ruimte geobserveerd en daarop gereageerd op mijn beeldende manier. Ik ben in de ruimte gaan kijken wat er is, want ondanks dat het een lege ruimte is zijn er nog heel veel kenmerken te ontdekken. Naar aanleiding van deze ontdekkingen heb ik spelenderwijs werken gemaakt en aankomend weekend toon ik hiervan de vruchten.”

Dit bericht werd geplaatst in nieuws en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kunstenaar en klushuis

  1. Even voor de duidelijkheid: op de flyer staat nr. 195, maar het is toch echt Hommelseweg 95/97.

Geef een reactie

